بوتاکس مو در کرج
نوشته شده توسط : ساسان

بوتاکس مو در کرج

سلام به دوستداران زیبایی، به مقاله “بوتاکس مو در کرج” از کلینیک زیبایی آلا خوش آمدید.

 

در حال حاضر بوتاکس مو در کرج رو به محبوب شدن است و محصولات متنوعی برای استفاده در خانه نیز در بازار موجود است. البته تشخیص کارکرد و کیفیت مواد این محصولات کار آسانی نیست. تقریبا همهٔ افراد به دنبال راه‌حلی برای داشتن موهایی سالم، درخشان و پرپشت هستند. روش‌ها و درمان‌های متعددی برای رسیدن به این هدف وجود دارد که بوتاکس مو یکی از آنهاست.

بوتاکس مو در کرج ، شیوه ی درمانی زیبایی است که استحکام و ظاهر مو را تقویت می‌کند.

بوتاکس مو در کرج

بوتاکس مو چیست

همه ما راجع به بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت شنیده ایم، اما ممکن است راجع به اینکه “بوتاکس مو چیست” اطلاعات چندانی نداشته باشیم.

بوتاکس مو، روش درمانی جدیدی برای احیای موهای آسیب دیده و کمک به از بین بردن وز مو می باشد. بوتاکس مو بر خلاف بوتاکسی که برای پوست استفاده می کنیم، شامل مواد شیمیایی نیست.

مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو، پروتئین ها، آمینو اسیدها، ویتامین ها و لیپید ها هستند.

بوتاکس مو در واقع یک پروسه درمانی قوی است که فیبر مو را با فیلرهایی مانند کراتین پوشش می دهد. بنابراین بوتاکس مو، تمامی نقاط نازک و شکننده مو را پر می کند و به ان استحکام می بخشد و حجم می دهد.

روش درمان بوتاکس مو چیست؟

روش “بوتاکس” اصلاحی برای موخوره ، وزوز ، موهای آسیب دیده، و یا موهای فاقد درخشش و حجم است. این روش با پوشش فیبر مو با یک پرکننده پروتئینی مانند کراتین حالت داده می شود بوتاکس در هر تار مو، قسمت های نازک یا شکسته را پر می کند در نتیجه باعث می شود که آن ها براق و پر به نظر برسند.

با این که مواد اولیه ممکن است برای محصولات مختلف متفاوت باشند؛ به طور ایده آل، پرکننده ها انعطاف پذیر و فیبرنرم هستند آن ها به ایجاد ظاهر موی بیشتر و نرم تر کمک می کنند. برخی از محصولات از ترکیب مواد مانندروغن خاویار، ویتامین ها، – پپتید و مجموع کلاژن استفاده می کنند.

چنانچه در نمناک توضیح داده ایم درمانگر ممکن است حالت دهنده را به طور مستقیم روی موها در طی بوتاکس اعمال کند شامپو کردن مو قبل از کاندیشن کردن مو به باز کردن کوتیکول مو کمک می کند .(برای مطالعه مقاله بوتاکس در کرج کلید کنید)

 

بوتاکس مو در کرج

 

مزایای بوتاکس مو در کرج

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از بوتاکس مو در کرج این است که یک روش کاملاً ارگانیک برای احیای مو های آسیب دیده است و حتی می تواند برای جلوگیری از ریزش مو یک راه مناسب باشد.

برخلاف روش کراتینه مو که در آن فرمالدهید به کار رفته است، در این روش، از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده است. بوتاکس مو یک روش کاملاً ایمن محسوب می شود و حتی می تواند به درمان برخی از مشکلات پوستی مانند شوره سر و پزوریاسیس کمک کند.

 

برخلاف سایر روش های درمان، بوتاکس می تواند موهای شما را صاف و ابریشمی کند بدون اینکه پیوندهای مو را بشکند. با بوتاکس مو مواد مغذی به پوسته آسیب دیده مو نفوذ می کند و آن را از درون و بیرون احیا می سازد.

برخلاف اکثر روش های کراتینه مو، بوتاکس موها به هیچ عنوان به مو آسیب نمی زند و یکپارچگی ان را تضعیف نمی کند. درحالی که وقتی شما از کراتینه های قوی استفاده می کنید، این یک امر عادی است.

بوتاکس مو در کرج

فواید استفاده از بوتاکس مو

بوتاکس مو حاوی ترکیبات اسیدی است و به همین دلیل بر خلاف ترکیبات شیمیایی مثل کراتین برای مو ضرری ندارد. در بوتاکس مو فرمالدهید و پارابن وجود ندارد. این ترکیب به موها آسیب نمی‌رساند و فقط آن‌ها ترمیم می‌کند. بوتاکس هم‌چنین از موها در برابر شوره، سوریاس و دیگر بیماری‌های پوست  سر محافظت می‌کند و ریزش مو را به حداقل می‌رساند.
 

بوتاکس مو برای چه کسانی مناسب استمو

بوتاکس مو برای هر نوع مویی مناسب است. موی صاف، موجدار و فر از بوتاکس سود می‌برند. هر کسی لیاقت موهای خوش حالت را دارد و این ترکیب سرشار از پروتئین نتایج دلخواه افراد را به ارمغان می‌آورد. در این قسمت دلایلی برای استفاده از بوتاکس مو آورده‌ایم:

  • اگر موهای‌تان خشک یا آسیب‌دیده است.
  • موهای‌‌تان وز شده است.
  • موهای‌تان مرده به‌نظر می‌رسند.
  • اگر سرتان شوره دارد.
  • اگر موهای‌تان را دکولوره، رنگ و هایلات کرده‌اید.
  • اگر موخوره دارید.
  • اگر موهای‌تان زیادی فر یا صاف است.

مرکز بوتاکس مو در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.
مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.

ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر بوتاکس مو  دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

عوارض بوتاکس مو

این محصول برای استفاده ایمن است، اگر چه مانند هر گونه عملیاتی روی مو، خطر خارش پوست و یا واکنش آلرژیک وجود دارد.برای کاهش خطر آسیب عوارض جانبی، درمان نباید با پوست سر شما تماس پیدا کند.

تزریق موضعی بوتاکس مو، باعث تقویت موها می‌شود و ظاهر آن را بهبود می‌بخشد ولی گاهی نتیجه معکوس می‌دهد.

بیشتر آرایشگران و متخصصان توصیه می‌کنند که از این روش بیش از سه تا چهار بار در سال استفاده نکنند. در صورت استفاده بیش از اندازه از این روش، احتمال آسیب دیدن مو، باریک شدن و کدری مو وجود دارد.

البته این احتمال وجود دارد که این درمان، به درستی عمل نکند و البته این روش‌ها بسیار گران است.

تزریق بوتاکس در پوست سر، می‌تواند یک روش درمانی کوتاه‌مدت برای فر و وز شدن مو یا موهای چرب باشد. در نهایت، بدن بوتاکس را جذب می‌کند یعنی حدود ۲ تا ۳ ماه اثر آن به مرور کاهش پیدا می‌کند.

مثل سایر درمان‌های موضعی، تزریق بوتاکس می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

بوتاکس مو در کرج

مدت دوام بوتاکس روی مو

به طور متوسط، دوام اثر بوتاکس مو بین 1 تا 3 ماه بعد از انجام آن است. دوام بوتاکس مو ارتباط نزدیکی با محصولی که استفاده می شود و رسیدگی شما به بوتاکس موهایتان دارد.

احتمال دارد استایلیست شما یک راهکار خانگی مراقبت از مو برای طولانی ترکردن دوام درمان شما توصیه کند. برای حفظ تاثیر هر چه طولانی تر، باید رژیم خوراکی موهایتان را دوباره بررسی کنید و از محصولات پر از مواد شیمیایی برای مراقبت از مو پرهیز کنید.

 

مراقبت های بوتاکس مو در کرج

توصیه های بوتاکس برای قبل از تزریق

  • ۷ الی ۱۰ روز پیش از تزریق از مصرف آسپرین و دیگر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (مانند ایبوپروفن)، روغن ماهی و دوز بالای ویتامین E خودداری کنید. این موارد می‌توانند باعث افزایش احتمال خونریزی و کبودی شوند. مصرف مولتی‌ویتامین‌های معمولی و استامینوفن بلامانع است.
  • تا حداقل ۲۴ ساعت پیش از تزریق از مصرف الکل پرهیز کنید.
  • از توصیه های بوتاکس این است که نباید پوست خود را وکس یا اپیلاسیون کنید و نباید بند بیندازید. استفاده از کرم‌های موبر و بلیچینگ پوست نیز مجاز نیست.
  • اگر فکر می‌کنید در طول جلسه‌ی درمانی احساس ناخوشایندی دارید، می‌توانید با مشورت پزشک، ۱ ساعت قبل از مراجعه به کلینیک استامینوفن بخورید.
  • اگر سابقه‌ی تبخال زدن دارید، حتماً در جلسه‌ی مشاوره به پزشک خود بگویید.
    معمولاً برای جلوگیری از عود بیماری، به شما داروهایی داده می‌شود
    که باید یک هفته قبل از تزریق مصرف کنید.
  • از مهم‌ترین توصیه های بوتاکس این است که پوست شما نباید دچار آفتاب سوختگی شود.

پس از انجام بوتاکس مو از شستن موهای خود خودداری کنید

در رابطه با شستن موها بعد از انجام بوتاکس مو نظرات مختلفی وجود دارد و این مسئله موجب بوجود آمدن دوگانگی در مراقبت‌های پس از انجام این فرایند زیبایی شده است. با این حال، بیشتر متخصصین توصیه کرده‌اند که شستشوی موها و استحمام را نباید بعد از انجام این تکنیک زیبایی انجام داد و عدم رعایت این مسئله می‌تواند مشکلات متعددی را برای شما ایجاد نماید.

زمان مناسب برای شستشوی موها ۴۸ ساعت پس از بوتاکس کردن موها عنوان شده است و رعایت این مورد می‌تواند در افزایش ماندگاری و نتایج حاصل از این تکنیک بسیار موثّر باشد.

شستشوی موها قبل از موعد مقرّر شده موجب کاهش میزان بازده این روش خواهد شد و مواد مغذّی استفاده شده در بوتاکس مو را از دسترس ساقه و ریشه‌ی مو خارج خواهد کرد و به همین دلیل، بازده نتایج حاصل از این روش را کم‌تر خواهد نمود. در صورتی که موهای شما از چربی بالایی برخوردار هستند،
می‌توانید با استفاده از شامپوهای ملایم برای شستشوی آن‌ها اقدام نمایید.

ولی لازم است به این نکته توجّه داشته باشید که حتّی انجام این پروسه نیز می‌تواند کیفیّت نتایج بدست آمده را تحت تاثیر قرار دهد.

حالت دادن به موهای بوتاکس شده

از سشوار و وسایل حرارتی برای مدل دادن به موهای بوتاکس شده زیاد استفاده نکنید چرا که حرارت بیش از حد می تواند باعث آسیب رسانی به کوتیکول و تاثیر منفی در درمان شود.

اگر برای حالت دادن موهای بوتاکس شده تصمیم به استفاده از وسایل حرارتی دارید حتما از یک محافظ حرارتی استفاده کنید.

برای تعادل بهینه رطوبت و لایه مناسب و محکم کوتیکول از محصولات فاقد مواد شیمیایی غنی شده با کراتین و روغن آرگان برای مدل دادن به موهایتان استفاده کنید.

شنا با موهای بوتاکس شده

قرار دادن موهای بوتاکس شده در معرض کلر و نمک می تواند دوام بوتاکس و هر نوع روش صاف کردن مو را کاهش دهد. همیشه برای به حداقل رساندن جذب نمک و کلر قبل از شنا موهایتان را با آب تازه و محصولی محافظ قبل از شنا بشویید و آبکش کنید. بعد از شنا، موهایتان را با آب تمیز بشویید تا باقیمانده کلر یا نمک پاک شود. یک کلاه حمام هم که محکم به سرتان بچسبد می تواند موهایتان را از مواد شیمیایی استخر حفظ کند.

هزینه بوتاکس مو در کرج

هزینه بوتاکس مو در کرج با توجه به دستمزد ، میزان مواد تزریقی ، هزینه و کیفیت  مواد و جلسات  تعیین می شود.

جهت مشاوره در رابطه با هزینه بوتاکس مو در کرج  ، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847





:: برچسب‌ها: بوتاکس مو در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: